15/2

1-1 mot Djurgården igår inför 1500 pers på Stadshagens stenhårda konstgräs. Helt ok match av oss och hade vi varit lite piggare i slutet tycker jag att vi borde ha kunnat kontra in ett mål till. Men Djurgården får nog det tufft i år igen i Allsvenskan,dom känns inte som ett topplag nu i Februari iallafall.  Helt klart nöjd med min egen insats också, spelade någon form av högerforward/ytter.

Kollade Melodifestivalen igår kväll och mina favoriter i år är hårdrockarna från Upplands Väsby H.E.A.T. Resten av låtarna tycker jag låter likadant förutom Markoolios iskalla buskisvariant.

Stor idrottsdag i Uppsala idag med Sirius och Almtuna som har hemmamatcher, jag kommer däremot tillbringa eftermiddagen i Almunge Sporthall för att bevittna Ulrikas match mot Lidingö i handbollstrean.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0