Så viktigt!

Vad ska man säga? Jag trodde verkligen inte att det skulle gå så lätt mot Grekland. När jag på eftermiddagen fick höra att dom skulle starta med Daniel Andersson höjdes inte mina förhoppningar, men vilken match han gjorde den gode Daniel. Tyvärr måste de annars så bra svenska supportrarna skämmas för att dom buade ut honom på uppvärmningen, det får inte ske och är under all kritik. Inför VM-06 listade AB hans starkaste egenskap som "bra psyke" och för en gångs skull hade dom nog rätt. Kan inte ha varit lätt att gå ut på planen igår och veta att väldigt få svenskar ville ha honom där.

Chippen skadad, blir nog Elmander till höger mot Spanien. Trodde ändå att dom hade större förtroende för Sebastian Larsson.

MQ´s sommarrea började kl 7 imorse, jag och Ulrika var där och trängdes i jakt på några fynd. Blev en skjorta och en kofta för mig och ett par jeans för Ulrika.

Grattis till Martin och Åsa som ska bli föräldrar!

Träningslediga idag, funderade på en golfrunda men jag har så ont i kroppen så det får nog vänta.
http://www.aftonbladet.se/spel/article2658899.ab nu får dom väl ändå lugna sig lite. Fast å andra sidan har jag spelat Kroatiens Ivica Olic som skyttekung....

Kommentarer
Postat av: Böna

Vad har du i handicap? Vart brukar du lira golf?

2008-06-13 @ 23:06:43
Postat av: Johan

Hej!

Jag spelar på Gustavsvik och har 16 i hcp.

/Johan

2008-06-15 @ 12:28:36
URL: http://johanp80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0