Nu börjar festen!

Ikväll börjar så sommarens stora evenemang, (ledsen OS). Första matchen ut är Schweiz-Tjeckien som på förhand känns som en ganska beige match men eftersom det är öppningsmatchen så får man I-N-T-E missa den. Tror på ett kryss...

Fick mina bihålor spolade i onsdags och i går tränade jag för första gången på nästan två veckor, kändes väldigt segt och det tar nog några dagar innan jag är fullt tillbaka. Men gud va kul det vara att träna igen!
Har försökt ta igen lite av den sol jag missat under de senaste veckorna men insåg att jag låg så långt efter att det inte var någon ide att lägga sig och sola i parken.

Nä nu ska jag till Näfver och ladda inför matchen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0