Comeback

Efter ett antal veckor med sjukdom så har jag nu blivit helt frisk och tränat på bra den här veckan vilket leder till att jag gör comeback i truppen till morgondagens match borta mot BK Häcken. Vi åker ner till Göteborg på förmiddagen och har dagrum på Nääs Slott innan vi åker till Rambergsvallen för match. Vi har ju varit starka så här långt mot topplagen så jag hoppas att det fortsätter imorgon.
Det ryktas lite om att Latorp IF´s stolthet Richard Richardsson är på gång till Sirius som febrilt letar ny målvakt. Sirius har inte varit i kontakt med Richard men hört sig för hos ÖSK som svarat med att dom lånar inte ut honom om dom inte får in en ersättare(John Alvbåge?). Får väl se vad som händer med Allsvenskans målfarligaste målvakt...

I lördags var jag och Ulrika och hälsade på Stefan och Viktoria i Götene/Skara. Vi hann med att spela en runda på Skaras ny äventyrsminigolfbana.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0