Bröllop, värme och Åtvid igen.

Ulrika och jag var på Herr och Fru Rodevågs bröllop i Hällekis i lördags, det var mycket trevligt  och bara synd att vi inte kunde stanna längre på söndagen(träning som vanligt).
Det var i och för sig ingen höjdare att gå omkring i kostym i den här värmen, jag var tvungen att ta ett dopp i Vättern mellan vigseln och festen vilket gjorde att vi kom efter brudparet till festen. Inte bra och det ledde till en del arga blickar från Ulrika...
Snart sätter vi oss på bussen för att ta oss an Åtvid en gång till, Gustaf är avstängd vilket inte är bra men jag hoppas att vi lärde oss av misstagen i förra matchen.Skulle vara fantastiskt med 3 poäng.
Det blev DNB Nor som får ta hand om våra bolån, 5.03 för den rörliga ich 5.79 på den bundna tycker jag är helt ok och betydligt lägre än storbankerna i Sverige. DNB är ganska nya på marknaden här och har väl lite lockpriser för att lura till sig kunder. Funkade på mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0