4/2-08(del 2)

Nu är det officiellt att jag letar ny klubb. Fick beskedet förra veckan att det förmodligen inte kommer bli så mycket speltid för mig under året och därför har jag valt att söka mig till en annan klubb. Vilken det blir kommer att bli klart inom kort men det är med stort vemod jag lämnar mina nuvarande lagkamrater. Förutsättningen för den nya klubben är att jag vill spela forward och få tillbaka det självförtroende som jag hade när jag kom till ÖSK. Eftersom jag har kontrakt med ÖSK så kommer jag att fortsätta träna med dom tills det blir klart med en ny klubb.

Kommentarer
Postat av: gaffa

lycka till, johan! jag är övertygad om att du kommer att bli (minst) lika bra som förr när du hittar rätt klubb. gud give att det kunde bli sirius! du skulle vara mer än välkommen.

2008-02-04 @ 18:04:59
Postat av: Erlingmark

Hoppas även jag att det går att lösa så att du får vara med och föra upp Sirius till allsvenskan i år! Du står högt, högt upp på önskelistan för alla i Västra sidan. Välkommen tillbaka till Studan! (till och med om du, gud förbjude, skulle komma dit med ett motståndarlag...)

2008-02-04 @ 20:10:33
Postat av: Joint

Vi längtar efter dig, P. ;)
Lycka till, vilken klubb du än hamnar i, dock inte om du skulle hamna i ESK, vilket jag hoppas att du inte gör. :)
Kör hårt!

2008-02-04 @ 20:32:58
Postat av: Mikko

Hoppas att det löser sig så att du får komma "hem". Vi längtar efter dig.

"Johan Pettersson är våran skyttekung, våran skyttekung, våran skyttekung"

2008-02-04 @ 20:45:43
URL: http://www.vastrasidan.se
Postat av: 70

-Ge mig ett "P"!
-P!
-Vad blir det?
-P!

Kom hem!

2008-02-04 @ 21:01:45
URL: http://www.vastrasidan.se
Postat av: Markus

Kom till Sirius!

Snälla. Följ hjärtat... ;-)

2008-02-04 @ 21:16:33
Postat av: Blåsvart

Du förtjänar absolut speltid!
Vore guld om Sirius skulle ändra uppfattning och försöka fixa in dig i truppen. En målvakt och dig i truppen sen är mina förväntningar höga på Blåsvart!
Du är alltid välkommen. Hejs!

2008-02-04 @ 21:47:14
Postat av: Chrille

Enköping har en grön gräsmatta och en trevlig anfallskompis i Micke Andersson ;)

2008-02-04 @ 23:17:39
URL: http://esksupport.se
Postat av: Tifo

Det vore verkligen underbart om du kunde komma tillbaka till Sirius! Hoppas, hoppas det går att lösa! Stort lycka till oavsett var du hamnar! Du kommer alltid vara en av de riktigt stora blå-svarta hjältarna!

2008-02-05 @ 18:16:00
URL: http://vastrasidan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0