3/2-08 Nu kör vi!


Lite intressant är det att när man får skriva om precis vad man vill (som ju är fallet här ) så kan det bli jäkligt svårt att hitta något att skriva om. Jag kommer att skriva om det som faller mig in för dagen även om det handlar om saker som ingen annan fattar. Det blir nog bra ändå!

Jag väntar fortfarande på min TV, fast nu ska tydligen pengarna vara på väg, vi får väl se....
Så kom snön även till kexstaden, fast allt kom på en gång vilket skapade trafikkaos då alla tydligen glömt bort hur det är att köra bil i snöväder....
Svår omgång på Stryktipset igår, bara 7 rätt på 8 halvgarderingar kan inte ses som något annat än ett fiasko..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0