17/2-08

Slapp åka till Kristinehamn för att köra på gym idag så Mange och jag körde ett pass på ÖKK istället, var lite tungt att gå upp 9,30 men när man väl kommit igång så gick det bra. Efter att ha spelat 90min igår så var jag lite orolig för hur knät skulle reagera idag men det känns ingenting så det är jäkligt skönt. Ska bli skönt att dra igång en ny träningsvecka utan träningsvärk...



http://www.svenskafans.com/fotboll/artikel.asp?id=220027   första bilderna i Degerforströjan, ser riktigt bra ut....

Och skidskyttarna skjuter bort sig igen....

Väldigt trevlig middag hos Jonte och Eva igår kväll, jag är mätt fortfarande efter all god mat.

IFK förlorade den livsviktiga bortamatchen mot bottenkollegan HK Tallen igår och nu kommer div 3 allt närmare. Finns fortfarande en teoretisk chans att hålla sig kvar men då krävs det nog vinster i de 3 av de 4 sista matcherna. Ser tufft ut....Ulrika gjorde iallafall en bra match igen igår och gjorde 6 mål..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0