11/2-08

Förra veckan blev min bil påbackad när den stod parkerad men den som gjorde det var vänlig och lämnade namn och nummer, sånt händer inte ofta längre... Åkte till Volvo idag för att få den lagad men det var svårare än jag trodde, tydligen måste man blanda in bådas försäkringsbolag och hålla på och krångla med det...Varför kan jag inte bara lämna in den på lagning och låta han betala? Varför ska det alltid vara den krångligaste lösningen som gäller? Ibland blir jag bara så trött på dom som bestämmer...

Träningsledig idag innan jag kör igång med Degerfors imorgon, tar nog en sväng till gymmet ändå i eftermiddag och passar kanske på att titta på när ÖSK springer intervaller på Behrn, alltid kul att titta när andra får springa skiten ur sig...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis till degerfors, kanonkul!

2008-02-11 @ 15:48:01
URL: http://ekensnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0