Ny karriär..

1800 kr gick notan på för att fixa datorn. Tack för det Alina systems.......
Igår följde jag med Ulrika till hennes handbollsträning i Almunge  för att sedan testa på att träna med deras herrlag. Det är andra gången i mitt liv jag testar handboll och jag kommer nog träna flera gånger med dom nu i December för att hålla igång lite. Man kan väl säga att jag är ganska oskolad och känner mig inte helt hemma på planen. Nu var det å andra sidan inte något demongäng jag tränade med, dom ligger sist i den lägsta serien, så mina misstag märktes inte så mycket....Nu letar jag bara efter ett innebandylag att träna lite med i Dec så kanske man slipper att gå ut och springa själv helt...

Kommentarer
Postat av: Jonsson

Du är välkommen ner och träna med oss i Hovsta Innebandy!

2008-12-04 @ 23:18:22
Postat av: Johan

Jag är på, vem lämnar jag reseräkningen till?

2008-12-05 @ 09:49:54
URL: http://johanp80.blogg.se/
Postat av: Haris

Kom till Solnahallen,varje onsdag-lördag.

Där kan du utan tvekan hålla dig i riktigt god form...

OBS OBS OBS...hög kvalitét

2008-12-05 @ 16:01:09
Postat av: Jonsson

du får lämna den till stoffe han betalar så gärna!!

2008-12-05 @ 22:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0