27/4-08

Självklart när man hyllar Kalmar ökar dom på pisk, kan ju iofs inte vara obesegrade för alltid men någon match till hade ju varit roligt..

Min jäkla förkylning vägrar försvinna, nu hoppas jag att jag kan vara med på tisdag mot Hässleholm i Svenska Cupen.

Efter stort spelövertag igår mot Bunkeflo fick vi ändå inte med oss någon poäng, känns jäkligt surt att vi bara fått med oss en pinne på de två senaste matcherna då vi varit i ledning till 80 min i denna ena och haft stort spelövertag i den andra. Nu väntar på förhand tuffare matcher mot ÖIS och Åtvid, skulle vara skönt med en trepoängare nu.

Kommentarer
Postat av: erik

Såg att du hängde i cupen! KUL!! Stort grattis till dig, själv hängde jag i seriepremiären mot Nyckelby, hahaha!!

2008-04-30 @ 16:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0