Vad är det som händer?

Det är illa när man börjar ta Sirius bandy för givet, men så känns det just nu. 10 raka segrar, över 4000 pers på Studan och olidlig spänning. Jag ska ärligt säga att sist jag såg en bandymatch före den här säsongen måste har varit på Lomanovs dagar och det var ett tag sedan. De flesta pratar om Eskhult när man pratar om Sirius bandy men mina favoriter är Erik Sundin och Lars Fall, vart har dom hållit hus innan dom började snurra upp folk på Studan så att det ser ut som om dom inte gjort annat. En annan mäktig sak idag var att se folk vallfärda från stan för att komma till Studenternas, hoppas det kommer se lika ut i sommar!

På fredag smäller det! Vadå? undrar den andra hälften av Uppsalas befolkning som inte fått inbjudan till Lasse Svenssons 60-års fest. När Lasse håller i trådarna kan man räkna med att det kommer bjudas på underhållning och jag är nyfiken att se vad han hittat på. Lite osäker dock inför klädkoden som lyder "Disco och Glamour" Vad fan ska man ta på sig då? 

Imorgon 16.30 på Löten drar säsongen igång, en månad till första matchen. Nu kör vi!

Idag kom ett reportage på SVT Sporten iaf, motiverar lite varför man betalar TV-avgiften...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0