18/2

Tenta imorgon på ILU och egentligen borde jag väl sitta och plugga men det finns så mycket annat som är roligare.

Efter HEAT's framgångar i Melodifestivalen i lördags har jag fått lite cravings efter mina ungdomsidoler Europe, det var nog 10 år sedan jag lyssnade på dom sist men nu går dom varmt i lurarna. Skönt att dom la av i tid så att man fortfarande har en positiv bild av dom så att man slipper se dom nu småfeta i 45 års åldern släppandes risiga plattor.
Det här är fortfarande min bild av dom...


Vi hade fotografering idag till SEF katalogen och jag är inte helt nöjd med dom nya matchtröjorna, vi har dom snyggaste grunderna i våran matchtröja men dom förstörde det genom att trycka viss reklam med vit bakgrund. Ser inte bra ut alls...

Kommentarer
Postat av: Johan

Som sagt: det är åtminstone en extremt snygg tröja i grunden. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0