Fortfarande tyst

Fortfarande inget nytt om varken tränare eller spelare till nästa år, börjar bli lite orolig att vi missar flera bra spelare nu när den största fokusen verkar ligga på att hitta tränare. Tror inte att det är så många spelare i Allsvenska/Superettan som sitter hemma och väntar på att Sirius ska höra av sig utan där gäller det nog för oss att vara först och visa ett helhjärtat intresse för att någon ska nappa. Men förhoppningsvis har jag fel...



Burn after reading kan vara årets sämsta film, inte ens värd att ladda ner.

Kommentarer
Postat av: D

Kan inte du påverka Näfver så han kommer till de goda. Har tydligen blivit löst från sitt kontrakt med ÖSK.

2008-11-11 @ 22:55:55
Postat av: Johan

Skulle vara en kanonvärvning men tyvärr har vi nog inte råd..

2008-11-12 @ 08:58:32
URL: http://johanp80.blogg.se/
Postat av: Joint

Jag håller med dig. Sjukt tyst. Jag vill se ett par nya killar på träningen framöver! Skön blogg, "P" (du gillar inte det "smeknamnet" va?) ;-)

2008-11-12 @ 12:49:41
URL: http://www.Siriusbloggen.com
Postat av: G

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, en ny lite annorlunda design ligger uppe, även personliga bloggar finns, välkommen och trevlig helg!

2008-11-14 @ 22:35:39
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Kalle

Skämtar du "jojje" Burn after reading var ju sjukt skön!!!

2008-11-15 @ 01:44:20
Postat av: Sakul

Jag antar att du har läst det patetiska inlägget om dig på UNT-sportens blogg? Gör det annars, jag länkar här nedanför. Dom får det att låta som att du vill bränna ner Studan eller nåt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0