Nya ansikten

Eric Jernberg från Carlstad United blev det första riktiga nyförvärvet inför nästa år, eftersom han är vänsterfotad kanske ledningen har kikat lite på min önskelista iaf. Spännande med en ung spelare som inte kommer hit för att hämta in pengar på karriärens höst...
Lasse och sportcheferna har även aviserat om presskonferens imorgon kl 15, intressant att se vem det är som skriver på då. Vi spelare vet som vanligt lika lite som UNT men jag hoppas på Shpetim Hasani, en mycket bra forward som jag spelade med i Degerfors.
Lider när jag skriver det men Darins nya låt med Kat Deluna är fantastiskt bra. Kolla in här! http://www.youtube.com/watch?v=XtJQrjQMUCs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0