Matförgiftning på Tilltugg

Efter att jag och Ulrika åt lite Tapas på Tilltugg i fredags så har jag i stort sett inte ätit något mer pga de magsmärtor och tillhörande symptom som kommer vid magsjuka. Jäkligt tråkigt då hela min helg med kompisarna i Stockholm blev förstörd. Rent resultatmässigt gjorde inte min frånvaro något då vi vann Skinkcupen för fjärde gången på åtta försök. I finalen slog vi Syrianska med 3-2.
En höjdpunkt under helgen var dock när ledaren för BP's pojkallsvenska lag sitter i flera timmar och pratar med mig i tron om att jag är BP-vänsterbacken Kim Odelius. Det här händer dock lite då och då men det är lika kul varje gång, men är vi verkligen så lika?
Spelare som också deltog i Skinkcupen men inte tog sig vidare speciellt långt var Nils-Eric Johansson(AIK), Joel RIddez(Strömsgodset), Haris Skenderovic och Demba Traore.

Kommentarer
Postat av: ÖSKare i exil

Massor av kul inlägg Johan, bra jobbat.

2008-12-16 @ 09:28:49
Postat av: j

hoppas du försökte övertala haris att stanna i iks! demba får gärna stanna han med..

2008-12-16 @ 13:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0