Fint i Uppsala

Satt idag på en oerhört tråkig föreläsning i sociologi men slogs då av hur vackert det är i Uppsala. Man behöver kanske inte vara i Asien för att uppskatta semestern....




Är lite sugen att gå ner och titta på Sirius Bandy ikväll mot Sandviken, vill bara få med mig någon oxå. Lite osmart att Sirius och Storvreta lägger sina gratis inträde hemmamatcher samma dag. Känns som att dom stjäl lite besökare för varandra.
Var på Clas Ohlsson igår och handlade lite och tyckte att jag kände igen den jättelika killen på kundtjänst. Det tog några sekunder innan jag såg att det var Uppsalas bästa idrottare OS-kanotisten Lassi Karonen som tydligen drygar SOK-pengen med lite hederligt arbete.



Kommentarer
Postat av: Joint

Uppsala är faktiskt vackert och i dessa årstider också, saknas dock lite snö.



Håller med angående Gurra. Personligen gillade jag matchen då Gurra-Haris var mittlås....



Masa dig ner till bandyn. Det rekommenderas. Om du inte har någon att gå med är du alltid välkommen att ställa dig bland Västra. Det gjorde Daouda ifjol...

2008-12-19 @ 15:58:16
URL: http://www.Siriusbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0