Fan ta Universitetet

När vi bodde i Örebro läste jag några kurser i matematik på lärarprogrammet som jag tänkte tillgodoräkna mig när vi väl flyttade tillbaka och jag blev tvungen att börja plugga på riktigt. För en månad sen så skickade jag in min ansökan om tillgodoräknande och fick svaret idag, idioterna anser inte att 15 p av det jag läst passar ihop med Uppsala Universitets kurpslan för lärarprogrammet-matematik mot tidigare år, alltså precis samma som jag läste i Örebro. Hur fan är det möjligt att man inte ska kunna byta från ett universitet till ett annat och fortsätta läsa samma program men inte få tillgodoräkna sig det man tidigare läst? Imorgon kommer det komma in en överklagan.....

Fick en femhundring i presentkort från Tilltugg i skadestånd iaf....stort gjort av dom.

Var nere och tränade fotboll igår i Diöshallen med juniorerna, blev dock lite förvånad när man absolut inte var ensam från A-truppen där. Mani, Gallo, St Cyr, Fernberg och Gurra var också där i brist på bättre att göra. ..

Går rykten om att vi ska ha speluppehåll över U-21 EM i sommar, då kanske man kan få en anständig semester på fler än fem dagar på sommaren...




Kommentarer
Postat av: Joint

Hej P! Ryktet är inte ett rykte längre utan det är konkret. Det blir U21-uppehåll för både Allsvenskan och Superettan. Utöver det har ett preliminärt spelschema kommit. 26/30 matcher på söndagar kl 15:00 låter väl rätt schyst? Nu kommer det iofs inte bli så, men likväl ett schyst förslag. Kan tänka mig att det vore perfekt för Superettaspelare, slippa behöva jobba/plugga halvdag för att åka på match osv. Sen på de längre bortamatcherna (typ Mjällby) kanske det finns möjlighet att åka ned redan på lördag.



Mer helgmatcher åt folket! =)



Ha det bra. Kul att höra rapport från "junisträningen".

2008-12-18 @ 01:07:40
URL: http://www.Siriusbloggen.com
Postat av: Joint

Juste. "U21-uppehållet" (ehrm, semestern) varar i 3 veckor. Skönt för er!

2008-12-18 @ 01:09:29
URL: http://www.Siriusbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0