årets

årets beslut: mitt eget när jag i början av Juli bestämde mig för att lämna Degerfors som låg ovanför kvalstrecket för Sirius som låg sist. Några månader senare var det ombytta roller. Hur många spelare skulle våga skriva ett 2,5 års kontrakt med ett lag som ligger sist med den lönen?

årets idrottare: Usain Bolt- pissade på alla andra löpare under OS men efter det har det varit allmänt tyst om honom. Hoppas verkligen inte att killen är dopad, då ryker all min tilltro till friidrotten.

årets öppnaste förvar och "årets välkommen till verkligheten": Enköpings SK- man värvade en "Champions league"-målis och trodde att det skulle lösa sig av sig själv. Men ESK nådde nog nivån för hur många överbetalda östeuropeer ett superettan lag kan ha innan det börjar rasa. Synd bara ett den enda matchen (typ) som dom höll tätt var höstderbyt mot oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0