årets

årets serie: Entourage säsong 5- man hade väntat så länge och så kom den, och lika snabbt kändes det som att den var över igen. Nu får man väl vänta ett år till på säsong 6.

årets antiklimax: OS i Peking- man hade väntat hela sommaren efter fotbolls-EM och när det väl börjar så är det inte så intressant. Vem tycker egentligen att dubbeltrapp eller finnjollesegling är spännande förutom under ett OS år?

årets roligaste: när Linda Bengtzing förlovade sig med någon Johan Pettersson och satt ut en annons i NA varpå Expressen drog slutsatsen att det måste vara jag. Ångrar mig än idag att jag inte spelade med när deras skvallerjournalist ringde för att verifiera uppgifterna...

årets stad: Örebro- det vemod jag känner när jag numera vistas i Örebro går inte att beskriva. Det publikstöd och intresse från hela staden är något jag aldrig kommer att glömma. Går inte att beskriva känslan jag hade när man gick in på arenan inför 12000 i den allsvenska hemmacomebacken mot Elfsborg -07.


fortsättning följer

Kommentarer
Postat av: Jonsson

du kommer alltid att finnas bland mina ösk favoriter! imorgon drar jag och carro till thailand så ha det bra över det nya året. Hälsa ullis och resten av u-sala

2008-12-29 @ 23:29:36
Postat av: ÖSKare i exil

Härligt att du tycks hittat rätt i Sirius Johan. Mycket lycka till både på och utanför banan.

2008-12-30 @ 20:35:55
Postat av: Michael Lundberg

Lycka till Johan. Du fick aldrig på allvar chansen på din rätta position i ÖSK utan malplacerades ute på kanterna. Nu spelar du där du ska spela. Ha det.



ÖSK 4 ever

2009-01-05 @ 22:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0