Året som gått från mobilen

Efter påtryckningar kommer här lite bilder i bloggen, dock från mobilen.



Kristoffer Näfver på TV-spelet FIFA, ser det inte mer ut som Jörgen Wåhlemark?



Jag och Richard spelade lite curling i Örebro, den stenkula sporten.....



Orsaken til mitt långa speluppehåll i Degerfors, något satt fast i mina bihålor och det här vara tydligen det enda sättet att få ut skiten.....testa inte hemma.



Efter att RR skrivit på förändrades Uppsala, han hittade en femhundring vid Stenhagens IP och estämde sig snabbt för att "tvätta" den så att ingen kunde kräva tillbaka den. Bra val av affär......






Vi har åkt en del buss i år, på Stavsjös rastplats såg vi flera kändisar. På denna toalett har vi sett såväl Charlotte Perelli och Daniel Breitholtz....



Jag och Ulrika utanför våran lägenhet i Örebro



Orsaken till 0-8 mot Häcken, hotellet vi bodde på hade läskiga hissar som bytte färg...

Kommentarer
Postat av: näfver

haha snygg frilla:) dock inte korrekt!

2008-12-09 @ 18:00:06
Postat av: Joint

Näfver, kom till Sirius, annars blir du lika gråhårig som Mr.W. :)

2008-12-10 @ 17:48:23
URL: http://www.Siriusbloggen.com
Postat av: Langham

FIFAs bild av Näfver påminner en hel del om Wålemark. Den äldsta.

2008-12-10 @ 20:18:19
URL: http://langhamcourt.blogspot.com/
Postat av: näfver

vi får se vad som händer:)

2008-12-11 @ 15:04:05
Postat av: Jonsson

näfver, för snygg frilla!!!!!

2008-12-12 @ 23:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0