19/8-08

Har varit dålig uppdatering här ett tag nu och det beror väl lite på att jag flänger mellan Uppsala och Örebro innan flyttlasset går och att jag helt enkelt haft bättre saker för mig.

Vi har spelat några matcher med blandade resultat men har iallafall lämnat sistaplatsen i tabellen. Nu har vi tre tuffa matcher framför oss med Landskrona, Assyriska och Häcken. Det är såpass jämnt i botten så vi måste vinna matcher även mot topplag.

Har ju som bekant hänt en del i OS men det enda som har fått mig att sitta naglad framför TV:n är tennisdubbeln. Sista setet i semin mot fransmännen var helt fantastiskt spännande. Synd att dom inte hade så mycket att sätta emot Federer i finalen.

Intressant också att följa nyhetsbevakningen kring "den allsvenska stjärnan" som var inblandad i storrånet i Danmark. För det första så blir man lite trött på tidningarna när dom sätter en sådan rubrik då spelaren i fråga var en truppspelare och inte gjorde många minuter i Allsvenskan för 7 år sedan. Sen har han varit runt i diverse lägre divisioner i Stockholm och är just nu ganska långt ifrån epitetet "allsvensk stjärna". Vem det är? Tänker jag inte skriva men en superettaklubb i Stockholm kanske får in lite friska kulor till nyförvärv snart...

Förresten ringde Expressen mig i veckan ang en förlovningsannons i NA där det stod att Linda Bengtzing och Johan Pettersson förlovat sig och frågade om det var jag. Blev lite ställd och det var synd för annars hade man kunnat driva lite med dom innan sanningen kommit fram. Tydligen var det inte ens den Linda Bengtzing som det rörde, dom har bra koll Expressen...

Kommentarer
Postat av: RRR

Förlovad med Linda Bengtzing, klart som fan att du svarade ja? eller?

Grattis till målet!

2008-08-21 @ 23:12:43
Postat av: ÖSKare i exil

Grattis till målet.

2008-08-22 @ 11:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0