6/2-08

Sverige-Turkiet ikväll och en intressant värdemätare för de nya spelarna i landslaget såsom Sebastian Larsson och Marcus Berg. Hoppas att dom tar chansen så att det blir lite nya spelare med i truppen till EM i sommar. Man ska ju inte gnälla på Sveriges framgångar men det skulle vara kul med några överaskningar i truppen.

Tydligen fick Näfver sin varning för hårt spel?!? Jag förstår ingenting och undrar samtidigt vad Lennartsson/Söderberg sa till Kristoffer innan han skulle hoppa in som fick honom att göra något sådant..

Ett beslut om min framtid tas nog innan helgen, jag har fått ett par intressanta förslag...

Lagfest på lördag, kan bli en fin avslutning för mig i ÖSK.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0