23/1

Någon som följde mitt tips på handbollen igår? Nähä inte det, kanske ska göra det i fortsättningen då:) Blev tyvärr inte så stora pengar för min del eftersom jag inte satsade så mycket. Om man börjar sätta stora summor på resultat i handboll så är man nog illa ute...

Känns inte Man City lite desperata  när man erbjuder Drogba 2,1 mille i veckan. Ingen lågkonjuktur där inte.

Ska bli jäkligt skönt med två lediga dagar från fotbollen, veckans sista pass blev inte någon enkel resa då vi körde omställningar en längre stund och avslutade träningen med att köra lite intervaller.

Min dag idag har varit ganska hektisk kan man säga. Jobbade från 8.15-12 på skolan sen åt jag en snabblunch med Ulrika på Saluhallen innan det 13.15 var dags för ett seminarium på ILU som slutade 15.30. 16.00 började vi träna på Löten och var klara vid 17.45, hem då för att käka lite middag och sen tillbaka till Diöshallen för att vara med och träna P-15 laget mellan 19.30 och 21. Sen vila.....

Kommentarer
Postat av: ÖSKare i exil

Shit vilket tempo du kör Johan! Försvararna kommer inte ha en chans när du kommer farande.

2009-01-26 @ 13:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0