3/2

Idag kan man säga att det varit en heldag på Löten för mig, tränade ett morgonpass mellan 8.30-10 där fokus låg på avslut och sedan var det gemensam träning på eftermiddagen där vi spelade en hel del. Sen mellan 19.30-21 körde jag med P-15 laget.  På bilden nedan övervakar jag det stora spelet från läktarplats.

Väntar bara på att den här jäkla vintern ska ta slut, det var inte jätteupphetsande att träna utomhus imorse i -10.

Kul för Näfver att han fick göra mål i helgen för sitt ÖSK, kanske blir så att han blir kvar ändå om han fortsätter göra mål.....

Nu sitter jag och väntar på att en ska komma och hämta våran bokhylla som vi la ut på Blocket igår, fantastiskt med Blocket egentligen, man får pengar för att någon kommer och hämtar det man inte längre vill ha kvar.

Idag tränade vi på att göra som George Weah gjorde på 90-talet i AC Milan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0