Hej och hå

Stor humor när UNT hänvisar till min blogg och anklagar mig för att ha storhetsvansinne. Är det för mycket begärt att den största lokaltidningen följer det för närvaranade bäst rankade laget i distriktet på lite närmare håll när dom håller på att åka ur. I mitt inlägg skrev jag att dom knappt varit på någon träning sen i somras när jag och Richard skrev på, alltså inte bara i November.
Sen har jag den största respekten för de som jobbar inom Sirius fotboll, jag vet vilka dåliga förutsättningar det finns i den här staden så det sista jag skulle göra är att kritisera dom enskilda personerna.

Sen är det UNT´s fotbollsbevakning jag har synpunkter på.....

Kommentarer
Postat av: näfver

det här är bra för din blogg:)

2008-11-16 @ 12:19:32
Postat av: Johan

Jepp, så jäkla kul!

2008-11-16 @ 21:29:18
URL: http://johanp80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0