Penicillin och byggjobbare

Efter att ha gått sjuk i ung två veckor bestämde jag mig för att gått till läkaren imorse och inte helt oväntat blev jag ordinerad en penicillinkur. Känns ju såklart surt att behöva vila men det gick inte att fortsätta som det gjort då jag kännt mig ovanligt trött, snorig och alltsomoftast med huvudvärk. Nu blir det helvila i några dagar och så hoppas jag på att kunna medverka i matchen på söndag mot Mjällby.

Tyvärr så kan jag inte få lite extra vila genom att kunna sova på morgonen för det är ett gäng byggjobbare som håller på med fasadrenovering på vårat hus just nu. Och av någon konstig anledning så känner dom sig alltid tvungna att antingen borra eller spika utanför vårt sovrumsfönster det första dom gör på morgonen dvs vid 7. Ännu konstigare är att dom varken borrar eller spikar senare på dagen tex efter 9 då de flesta människor har gått upp...

Det här kan bli sommarens partyplåga på uteställena. Kat Deluna ft Busta Rhymes-Run the show http://www.youtube.com/watch?v=P-bAR7S5fiM

Kommentarer
Postat av: Adde

Byggarbetare är ett lustigt folk... Är rätt bra på att ta raster också =)

2008-05-21 @ 19:18:18
Postat av: Henrik

Låter som typisk förkylning, då hjälper väl inte pencillin

2008-05-24 @ 19:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0