Inget slut på eländet(för egen del)

Oerhört viktig seger nere i Mjällby senast, inte många lag som kommer därifrån med tre poäng. Vi får väl skänka lite tacksamhet till deras forward som bidrog till att vända matchen med sin huvudlösa utvisning.

För egen del känns det dock tungt då jag i stort sett hämtat mig från den senaste sjukdomen och har nu börjat få något som liknar bihåleinflammation. Vete fan vad som händer, jag brukar aldrig vara sjuk och det här är första gången jag äter penicillin och under tiden jag äter det åker jag på något annat...overkligt. Så nu har det blivit nya samtal till läkaren och nya mediciner på gång.

Kommentarer
Postat av: näfver

käring:)

2008-05-27 @ 19:31:03
Postat av: Mattias

Fan va trist att du inte blir bättre. Men är det inte närmre sanningen att du är ständigt förkyld? Vad jag kan minnas brukar man alltid se dig med en vicks (90-tal) eller en nässpray i handen...

2008-05-28 @ 13:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0