Bihålor och min EM-elva

Orkar knappt inte tjata om det längre men det var tydligen bihåleinflammation som jag dragit på mig. Ett alternativ just nu är att gå och spola rent dom från slem, ska tydligen inte vara någon känslomässig höjdare men allt som gör en friskare just nu är på tapeten.

Skönt däremot är att vi seglar upp mot lugnare regioner i tabellen, serien är ju fortfarande jämn men 3 poängarna betyder väldigt mycket just nu.

Min startelva mot Grekland:

Isaksson- så länge Rami fortsätter slänga in bollar i eget mål har vi inget annat alternativ

Alexandersson-jävligt ospännande men va sjutton, han gör ju inte bort sig
Mellberg-given i mitt lag om han låter bli alla uppspel, annars kan likagärna ngn i IFK Kumla spela där.
Majstorovic-skönt opolerad
Micke Nilsson-kommer säkert bli uppsnurrad varje match men försöker spela sig ur alla situationer

Sebastian Larsson-ser väldigt lugn ut och har en bra passningsfot som vi bör utnyttja
Anders "Taco"-tycker att han varit väldigt bra i den rollen under våren och visat att han klarar det defensiva
Kim-måste visa att han ska vara en europeisk storspelare nu
Ljungberg-det är som vanligt, skadad och med frågetecken men han kommer göra det bra

Zlatan-måste lyckas om vi ska ta oss vidare
Henke-sorry Elmander men Henke vet vad som krävs i ett stort mästerskap

Tenta på onsdag i kursen Algebra II, hur kul känns det....

http://www.blocket.se/vi/16392727.htm?ca=8_s ingen som vill köpa mina fälgar?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en fin kväll! :)

2008-06-02 @ 19:28:37
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Jessica

Allt bra? :)

2008-06-02 @ 19:30:47
URL: http://plastiquefashion.blogg.se
Postat av: 10

Inte riktigt överens om EM-elvan, kan inte ta bort Petter Hansson för Majstorovic och Micke Nilsson är väldigt uddlös.

Någon speciell IFK Kumla spelare du tänker på? :)

2008-06-04 @ 15:03:09
Postat av: Johan

Jo men vem ska vi spela med istället för Micke N? DOm flesta i Kumla skulle jag tro, under mina år i ÖSK mötte vi Kumla ett par gånger och lyckades aldrig slå dom. Riktigt svåra att möta.

2008-06-04 @ 22:01:41
URL: http://johanp80.blogg.se
Postat av: 10

Såhär:

Isak

Stoor Mellberg Hansson Max Von S

Chippen Linderoth Larsson Ljungberg

Zlatan Henke



Trodde de var narr från din sida om IFK K, tänkte just på att ÖSK aldrig lyckades vinna mot dom!

2008-06-10 @ 12:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0