Mål, Näfver flyttar hemifrån och Iphone.

Nu hände det som jag aldrig trodde skulle hända, Näfver flyttar från Örebro. Jag tycker att det ska bli skitkul att han kommer till Stockholm och Djurgården och hoppas och tror att det kommer att gå bra för honom under hösten.

Det som började så bra nere i Åtvid slutade tvärtom. Det var skönt att få göra mål i den blåsvarta tröjan igen och det kändes så bra i första halvlek. Tyvärr fick jag lite känning i mitt lår och mer av säkerhetsskäl gick jag av planen. I andra halvlek var vi inte alls med i matchen och Åtvid kunde också avgöra. Mycket tråkigt och nu väntar Degerfors på måndag i en speciell match för min del.
Någon som vet om man kan köpa en obunden Iphone 3g i USA och låsa upp den till svenska menyer?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tele 2 stöder inte Iphone, så det beror på vilken operatör du har. Kolla upp hos dom först

2008-07-30 @ 20:22:01
Postat av: Rögla

Lycka till i Uppsala klubben! :D

2008-07-31 @ 11:40:20
URL: http://www.pga.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0