Fokus på frisyrer

Sitter och kollar på Arsenal-Blackburn och förundras över hur Arsenalspelarna ser ut i skallen. Lehmanns "jag bryr mig inte" tyskkrull behöver man inte säga så mycket om men sen så ser man högerbacken Sagna...ja jag vet inte vad jag ska säga eller om han torskat någon kluns på fyllan, ser ut som han knytit fast 20 vita hajtänder runt skalpen...läskigt. Så zoomar dom in Adebayor och det ser ut som om han har 5 ormar slingrande på huvudet med en tofs i nacken...Intressant att se hur frisörerna i London jobbar...

Ganska seg första halvlek förresten (1-0 till Arsenal), kanske därför man börjar fokusera på andra saker...

Snart börjar Champions Leauge igen, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0