Då var det dax

Ja då är det då dags för världens längsta försäsong att äntligen få sitt slut igen. Månader av träningar och halvt meningslösa matcher byts nu ut mot fullt allvar och kniven på strupen.(Kanske inte ännu men ändå...) Hörde våran tränare på radion igår på väg hem från träningen där även han kritiserade den långa försäsongen som finns i Sverige. Intressant eftersom det ändå är han som bestämmer, ska bli kul att se nästa år. Speciell match även för mig personligen då vi ställs mot föreningen som jag tillhört i drygt 10 år, IK Sirius. Men det ska inte bli annat än roligt och framförallt skönt att få känna tävlingsnerven igen.

Eftersom Anders Eklund inte kan få det straff han förtjänar i en svensk rättegång hoppas jag att han får en sådan omgång när han kommer till fängelset att han inte ska kunna vara vaken en sekund utan att påminnas om vad han gjort.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med dig,vad han har gjort så skulle det hända vara döds straff

2008-04-14 @ 18:52:17
Postat av: erik

Från bladet:

DAGENS DRAG

Sirius är inte i balans och föll med 6?0 i genrepet mot Vasalund. ?Stjärnan? Daniel Hoch får inte ens plats i truppen ? Degerfors saknar nye Magnus Samuelsson, men är spelvärt med liten insats till 2,90 hos Nordicbet

Är detta något att satsa på tro?

2008-04-15 @ 10:55:58
Postat av: Johan

Det tycker jag.

2008-04-15 @ 12:53:46
Postat av: Johan

Tjena...
Tycker du borde börja blogga om DIF på www.vulkanerna.nu istället för här. Hör av dig om det är intressant!
/Johan

2008-04-15 @ 14:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0